خوش آمدید!
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1398 | 14:21 | نويسنده : რя.н!შშей

سلام به همه دوستان گلی که اومدن توی این وبلاگ...

 

اگه درخواستی دارین تو نظرات همین پست بگین...

 

نظر یادتون نره ها...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت5:35---29 خرداد 1394
سلام تبریک وب خوبی دارید .انیمیشن فروزن رو ندارید ؟
پاسخ:سلام ممنون دیگه این وب اپدیت نمیشه میتونید تو نت سرچ کنید و دان کنید


ارم دانلود
ساعت13:17---24 ارديبهشت 1393
درود

از مستند ها و فیلم های زیبای شما لذت بردم

وبسایت پرمحتوا و جالبی دارین

از مطالب سایتتون استفاده کردم.

موفق باشید

www.eramdownload.com


ماندانا
ساعت17:14---18 ارديبهشت 1393
وبلاگ خعلی خوبی داری داداش :-)
پاسخ:ممنون


بابک
ساعت14:25---23 بهمن 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری ...رازیم ازت
پاسخ:سلام، ممنون.


سمر
ساعت17:34---22 بهمن 1392
ارمین کیه؟ راستی این وبلاگت رو لینک کردم
پاسخ:خخخخ یادش بخیر!اوکی


سمر
ساعت22:40---21 بهمن 1392
حالا تایید کن

سمر
ساعت15:02---10 بهمن 1392
این که وب جدید نیست خیلی وقته داریش نهاصلا ولش می شه من اناهیتا صدات کنم خواهش می کنم

دیگه با من ازاین شوخی ها نکن خوب؟؟؟؟؟ واین که دیگه اینگلیسی ننویس نمی تونم درست بخونم خداروشکر فارسی که یاد داری نه...
پاسخ:سلام، درسته این وبلاگو تقریبا یه سالی هست که دارم یه وبلاگ دیگه هم دارم که به خاطر این دوتا وبلاگ نمیتونستم ب 4جوکی سر بزنم. انگلیسی هم تایپ کردم چون حال نداشتم کامپیوترو روشن کنم با تبلت نوشتم که فارسی نداشت. باشه دیگه شوخی نمیکنم. انگار از این آناهیتا خیلی خوشت اومده میتونی آناهیتا صدام کنی عزیزم.:)


حسنپورم
ساعت18:54---2 بهمن 1392
منهمونی ام که اون روز اومدم خونتون بادادشی ام مومن زادهرا هم می شناسم
پاسخ:سلام، بله شناختم.


گلابی
ساعت13:31---13 آذر 1392
سلام.ممنون که بهم سر زدی انشاالله دوست های خوبی با هم بشویم
پاسخ:سلام، خواهش میکنم، منم منونم.


دوربین مداربسته روبوسیستم
ساعت21:07---20 مهر 1392
دوست من اگر مایل بودی تبادل لینک کنیم بهم بگو
http://www.robosystem.ir


تبادل لینک با بهترین وبلاگ ها
ساعت14:58---27 شهريور 1392
با سلام

بازدید وبلاگتو بالا ببر دوست عزیز

تبادل لینک رایگان
پاسخ:سلام دوست عزیز. نه، مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده.


مهدی
ساعت19:54---25 شهريور 1392
سلام

واقعا وبلاگ زیبایی داری

می خواستم ببینم میای تبادل لینک؟

اگه میای خبرم کن عزیز تا لینکت کنم
پاسخ:پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، نه، مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند.، شرمنده.


مهدی
ساعت19:54---25 شهريور 1392
سلام

واقعا وبلاگ زیبایی داری

می خواستم ببینم میای تبادل لینک؟

اگه میای خبرم کن عزیز تا لینکت کنم
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، نه، مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند.، شرمنده.


مومن
ساعت10:51---20 شهريور 1392
امین یه راه برا افزایشه بیشتر

با این نقاشی کامپیوتر یا اگه بلدی با fhotoshop بنر درست کن و به وبلاگایه دیگه بده تا اولین پست بزارند و تو هم باید بنر ان ها را هم بزاری میای من و تو این کارا کنیم؟
پاسخ:سلام دوست من. میدونم، نه، حالا بزار ببینم چی میشه.


beat021.ir
ساعت15:23---19 شهريور 1392
با سلام خدمت شما مدیر گرامی

ما شما رو دعوت به تبادل مینی لوگو میکنیم

اندازه لوگو 40 * 40

ترجیحا کم حجم باشد

در صورت تمایل برای تبادل لینک مارا لینک کنید و اعلام کنید با چه نام و آدرسی لینکتان کنیم

آدرس لوگو:

http://www.dl-beat021.ir/logo-mini.gif

آدرس ما:

www.beat021.ir

نام لینک:

مرجع دانلود بیت
پاسخ:سلام دوست عزیز. نه، مایل به تبادل لینک و تبادل مینی لوگو نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده.


امیرحسین
ساعت20:03---11 شهريور 1392
سلام

ممنونم که به وبلاگم سرزدی

خواهش میکنم حق داری

موفق باشی یاحق
پاسخ:سلام دوست من. خواهش میکنم، ممنون، همچنین.


نازنین
ساعت12:20---11 شهريور 1392
سلام دوست عزیز .

وبلاگ قشنگی داری .


پاسخ:سلام دوست من. لطف داری.


امیرحسین
ساعت2:59---9 شهريور 1392
سلام دوست خوبم تقریباهردومون تویک زمینه فعالیت میکنیم همونطورکه میدونی وبلاگ نویسی برای محصل دبیرستانی امکان پذیرنیست ومن تاتابستون سال بعد نمیتونم مطالب جدیدارسال کنمخوش حال میشم که نویسندگی وبلاگموبه عهده بگیری حتمایه سری به وبلاگم بزن

امیدوارم همیشه موفق باشی

یادمه ازمن پرسیده بودی که اماربازدیدچقدربایدبشه تاپیج رنک 1بشه فکرکنم پیج رنک فقط به ورودی گوگل مربوط میشه واگه کسی مستقیماواردوب سایتت بشه زیادتاثیرنداره

یادت نره حتمابه وبسایتم سریزنی

باتشکر

http://f30dl.r98.ir
پاسخ:سلام دوست من. نه، منم امسال میرم سوم راهنمایی، یعنی نهایتش میتونم نویسندگی این وبلاگ رو به عهده بگیرم، شرمنده. چشم، حتما به وبسایتت سر میزنم. بابت اطلاعاتت در مورد پیج رنک هم ممنون.


محمد. مجید
ساعت14:43---8 شهريور 1392
سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری بهم سر بزن و اگه خوستی من را با ن (ای داد بی داد)لینک کن و بهم بگو با چه نامی لینکت کنم.
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، چشم، حتما بهت سر میزنم. راستی ما با هم یک بار تبادل لینک کردیم.


محمد
ساعت13:10---6 شهريور 1392
سلام...لینکت کردم...با عنوان اهواز دانلود لینکم کن

ahvaz-download.mihanblog.com
پاسخ:سلام دوست من. ممنون از این که لینکم کردی، ولی من مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده. پس لینکمو از توی پیوندهات پاک کن.


پانته آ
ساعت12:15---3 شهريور 1392
بیکار!

علاف!
پاسخ:خودتی!


محمد
ساعت11:50---3 شهريور 1392
اگه موافق باشی بیا تا باهم تبادل لینک کنیم تو لینک من را با اسم دانلود بروز ترین نرم افزار ها ثبت کن وبعد در صندوق نظرات من آدرس وب را بده تا من هم تورا لینک.[چشمک]
پاسخ:سلام دوست من. نه، مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده.


محمد
ساعت11:16---2 شهريور 1392
سلام امین جان

اگه میشه انیمیشن croods رو بذار برای دانلود.

میخوام از وب تو دانلود کنم.
پاسخ:سلام دوست من. انیمیشن درخواستیت (The Croods) در وبلاگ قرار داده شد.


امیرحسین
ساعت22:09---31 مرداد 1392
وبسایت خوبی داری خیلی دوس دارم پیج رنکتون روبدونم

لطفابه سایتم بیاین

اگه خواستین پایین سایتم مکانی برای تبادل لینک گذاشتم میتونین اونجادرخواست بدین

باتشکر

راستی کارتونturbo2013روهم باکیفیت بالابذارید
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، پیج رنکم 0 هست. چشم، حتما بهت سر میزنم. نه، مایل به تبادل لینک نیستم، چون لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده. انیمیشن Turbo تا حالا نیومده، فقط تریلرش اومده که در وبلاگ قرار داده شد، هر وقت خود انیمیشن بیاد در وبلاگ قرار داده میشه.


محمد
ساعت14:52---28 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری من لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، لینکت کردم.


صبا
ساعت12:28---28 مرداد 1392
سلام،مرسی که سر زده بودی من لینکت کردم!
پاسخ:سلام دوست من. خواهش میکنم، آدرس وبت چی بود؟ میخوام لینکت کنم.


محمد رضا
ساعت20:16---18 مرداد 1392
سلام واسه تبادل لینک موافقی اگه اره بیا وبلاگم
پاسخ:سلام دوست من. نه، لینک های وبلاگم خیلی زیاد شدند، شرمنده.


mse storm
ساعت17:07---17 مرداد 1392
آپم
پاسخ:سلام دوست من. شرمنده، نبودم.


علیرضا
ساعت19:56---13 مرداد 1392
چجوری تو تبادل لینک عضو شدی تو سایتم پیام بزار
پاسخ:سلام دوست من. منظورت از این که چجوری تو تبادل لینک عضو شدی چیه؟ این که چه جوری تبادل لینک کردم؟


mse storm
ساعت17:17---12 مرداد 1392
چقد خوب می شد اگه آنشرلیم می ذاشتی
پاسخ:سلام دوست من. انیمیشن درخواستی شما در وبلاگ قرار داده شد.


آمارسازان
ساعت14:35---9 مرداد 1392
افزایش بازدید سایت و وبلاگ 100% رایگان



سیاه چاله 2 یک سیستم کاملا جدید و متفاوت برای افزایش بازدید و پیج رنک سایت شما میباشد



مشکل سیاهچاله برای میهن بلاگ و بلاگفا حل شد



سیاه چاله 2 باعث افزایش صد در صدی ... آمار بازدید - آمار بازدید کننده - افراد آنلاین - پیج رنک گوگل - الکسا ی شما میشود



**100% تضمینی **



توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی وباورنکردنی افزایش خواهیید داد



که باعث افزایش رتبه و پیج رنک میشود و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد





تفاوت این سایت با سایت های دیگه :



کاملا اتوماتیک



نیازی نیست که انلاین باشید



نیازی به زیر مجموعه گیری نیست



http://amarsazan.ir
پاسخ:سلام دوست عزیز. چشم، حتما یه سر میزنم.


پانته آ
ساعت8:40---9 مرداد 1392
فقط انیمیشن میذاری؟!
پاسخ:توی این وبلاگم، آره، فقط انیمیشن میزارم.


پانته آ
ساعت8:39---9 مرداد 1392
چی بهت میدن که این کارا رو میکنی؟!

چرا به همه نظرات جواب میدی؟!: B: B: B: B
پاسخ:این کارا رو فقط برای سرگرمی انجام میدم و قصد خاصی ندارم، به همه نظرات هم جواب میدم، چون وظیفس.


پانته آ
ساعت5:00---7 مرداد 1392

پاسخ:ممنون.


امیر حسین
ساعت13:06---29 تير 1392
لطفا لینک کنیدhttp://taksavar2.blogfa.com/
پاسخ:سلام دوست من. من شما رو لینک کردم، شما هم لطف کنید و من رو لینک کنید.


amir
ساعت10:46---27 تير 1392
عضو شوید و کارت شارژ دریافت کنید



این وبلاگ برای بهبودی عمل کرد خود نیاز به اعضا و مدیران فعل دارد به همین خاطر ما برای بهبود عمل کرد خود دست به این عمل زده ایم هر ماه به برترین و فعال ترین اعضا کارت شارژ داده میشود و پس از مدتی که عمل کرد آن ها خوب باشد به عنوان مدیر بخش های مختلف انتخاب میشود و درآمد این وبلاگ به صورت درصدی به هر یک از مدیران داده میشود.



به نفر اوول هر ماه کارت شارژ 5000 تومانی



به نفرات دوم و سوم نیز کارت شارژ 2000 تومانی تعلق میگیرد



نکته 1: هر یک از اعضا باید نام خود را در پایین هر مطلب درج کند.



نکته 2:مطالب خوب و با معنی از جمله دانلود آهنگ و دانلود برنامه و ... در این وبلاگ قرار گیرد.
پاسخ:سلام دوست عزیز. چشم، حتما سر میزنم.


javid
ساعت21:09---21 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....
پاسخ:سلام دوست من. چشم، حتما.


nadia
ساعت21:57---20 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....


پاسخ:سلام دوست من. چشم، حتما.


کی لینک (keylink)
ساعت17:47---20 تير 1392
سلام دوست عزيز وبلاگتون عاليه اما براي اين که از اين هم بهتر بشه شما ميتوانيد در وبلاگ کي لينک(وبلاگ تبادل لينک رايگان) تبادل لينک کنيد تا تعداد بازديد هاي وبلاگتون چندين برابر بشه پس فرصت را از دست ندهيد.. اين وبلاگ 3روز هست که راه اندازي شد براي اين که وبلاگتون در سطرهاي اول يعني جايي که همه کليک کنن ثبت بشه زود بيا ثبت لينک کن ..... پس عجله کن!



حرف دل من:بزار از مطالب زيباي وبلاگتون همه استفاده کنن لطفا باتشکر





keylink.mihanblog.com
پاسخ:سلام دوست عزیز. من شما رو لینک کردم، شما هم لطف کن و من رو لینک کن. مرسی.


amyroes
ساعت17:25---20 تير 1392
می تونید انیمیشن سونیک ایکس رو به زبان ژاپنی قرار بدید؟!

اگه بگید نه خیلی بدید!چون خودتون عکس شدو که یکی از شخصیت های سونیک هست رو گذاشتید رو پروفایلتون!
پاسخ:سلام دوست من. چشم، قرار میدیم، فقط صبور باشید.


حسین
ساعت19:34---10 تير 1392
با سلام

سایت خرید021 (www.kharid021.ir) آماده تبادل لینک اتوماتیک با سایت شما میبا شد به سایت ما رفته و در قسمت تبادل اتوماتیک ابتدا ما را با نام مرکز خرید021 و آدرس سایتمان لینک کرده و در آنجا آدرس سایت و عنوان خود را زده در صورت بودن لینک ما در سایت شما لینک شما در قسمت پایین سایت در لینک دوستان نمایش داده میشود
پاسخ:سلام دوست عزیز. تبادل لینک با موفقیت انجام شد.


مهدی
ساعت12:09---5 تير 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری مطالبت خیلی خوب و مفید هستند لطفا به وبلاگ من هم سر بزن و نظر خودت رو در موردم وبلاگ من بگو یا اگه دوست داشتی لینکت رو ثبت کن تا من وبلاگ من هم به صورت خودکار لینک تورو ثبت کنه خداحافظ.
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری. چشم، حتما. خداحافظ.


مهدی مومن
ساعت14:17---4 تير 1392
امین.تمام ادرس هایی که گفتی را بهم نظر بده
پاسخ:OK


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: